»

Research engineer/ Postdoc in Chemistry, HYDROTALCITE research project, coordinated by PROTEE and MIO laboratories

Job advert (in French and English) for a 12 month contract of research engineer/ Postdoc in Chemistry – « Development of experimental and analytical tools to analyse trace elements in marine environment « .

This position is part of a research project (HYDROTALCITE) coordinated by PROTEE (Toulon University, La Garde) and MIO (Aix-Marseille University, Marseille) laboratories. The thematic is related to the MERITE action of MERMEX phase II .

—————————————————————————————————————————

Offre d’emploi (en FR et EN) pour un contrat de 12 mois d’IGR/Post-doc en Chimie – « développement d’outils expérimentaux et analytiques pour l’analyse d’éléments traces en milieu marin ».

Ce poste s’ouvre dans le cadre d’un projet de recherche (HYDROTALCITE) coordonné par les laboratoires PROTEE (UTLN, La Garde) et MIO (AMU, Marseille), dont la thématique est en lien avec l’action MERITE de la phase II de MERMEX.